Lovelovebaby Kızlar karnınız çıktı mı. Nasıl gidiyor hamilelik benim 2 gündür bel ağrım var arada istifra ediyorum. Karnım sabah kalkınca yok gibi gün içersinde şişlik midir nedir hafif çıkmış durumda
Heyecanli-annem benim de aynı canım sabahları olmuyor gün içinde çıkıyor ben de 12+4 düm 🥰 hiç mide bulantımı olmadı Allaha şükür🤲
Lovelovebaby Heyecanli-annem ben ilaçla duruyorum baya kötüydüm çünkü . Hemen çıksın istiyorum karnım da. Problem mi var acaba diye düşünüyorum karnım olmayınca
Merviiss Lovelovebaby 12+1 mide bulantısı sürekli halsizlik agizda berbat acı tat hiç geçmeyen bi acı tat ne yesem zehir baş ağrısı hersey mevcut günlerim zehir oluyor resmen. Evladım sağlıklı olsun da diyorum yapacak biseu yok ne kullanıyorsunuz iyi geldi mi
Lovelovebaby Merviiss prifemyn Dr kullanıyorum doktorun önerisiyle. Şimdi 2 günde bir filan istifra ediyorum öncesinde çok kötüydü 5 dkk midem dolu kalıyordu