Hilalst 15. Haftadayım ve gecmeyen sürekli batan bel ağrım var daha önce hiç böyle olmamıştı yaşayan varmı ? Doktora gitmelimiyim
AyseguL01 Hilalst 9 +5 haftaligiz 2 gün önce sabahtan akşama kadar yoğun bir şekilde bel karin ve diz ağrısı çektim banada düşük olabilir dedi çevremdekiler bu korkuya kapıldım ama bebeğim gayet saglikliymis ben üşüttüğüm için birde idrar yollarım enfeksiyon kapmış bu yüzden olmuş eğer için rahat etmek istiyorsa acile git canım.
Hilalst Naber ya cekerim cekmesinede daha önce hiç böyle ağrı girmemişti , dün biraz yoruldum gece yattım sabah kalkınca bu ağrı başladı , normal olduğunu bilsem sesimi çıkarmam ama panik oldum
NazliBlt Hilalst doktoruna söyle canım magnezyum ve kalsiyum desteği başlatsın benimde çok erken başladı bel ağrılarım inan sürünüyordum 3 hafta öncesine kadar 27+ 5 oldum doktorum magnezyum ve kalsiyum desteği başlattı çok iyi geldi çok şükür iyiyim baya azaldı ağrılarım 🤲🏻🧿
Diamonds Hamileliğimi öğrendiğim andan beri bel agrısı çekiyorum kalkmakta ve oturmakta zorluyor doğumdan sonra geçer inşallah şuan katlanmaktan başka bir çaremiz yok:)
Hilalst NazliBlt belim kopuyo sanki içtiğim vitaminin içinde magnezyum var , ama toz olandan içmek gerek galiba
NazliBlt Hilalst evet canım bende hamileliğimin başınadan beri kullanıyorum vitamin ama onlarda magnezyum kalsiyum olarak yeterli gelmiyor o yüzden şuan magnezyum için efermag 365mg kullanıyorum kalsiyum için de newcald3 1200 mg kullanıyorum suda eriyen tablet ikiside çok şükür baya fark etti bel ağrılarım çok azaldı kendimi çok yormadığım sürece ağrımıyor.
NazliBlt AyseguL01 düşük belirtisi sadece bel ağrısı ile olmuyor ki kanama kasıkta ağrı gibi bir sürü daha belirtisi olması lazım sadece bel ağrısı var diye düşük olur diyemeyiz 🤷🏻♀️