Kızlar merhaba. Ben sadece ilk gebelik testinde gitmiştim sağlık ocağına şu an 16. Haftadayım. Aslında orda ki ebe bana kağıtta bir daha ne zaman geleceğimi yazmıştı ama kağıdı atmışız🤦🏼♀️ hatırlayamıyorun bende. Buraya yeni taşındım sağlık ocağı biraz uzak çok hakim değilim çevreye. Siz kaçıncı hafta da gitmiştiniz acaba?