Merhaba hanımlar sabah uyandığımda kahverengi sümüksü bir lekelenme geldi devamında pembe şekilde akıntı geldi şu an beyaz sümüksü akıntı devam ediyor içinde kırmızı renkte lekeler var.Sancılarım ve kasılmalarım düzensiz regl ağrısı gibi devam ediyor.Sorum şu nişan sürekli gelirmi yoksa devamında beyaz akıntı filanda geliyor mu hastaneye ne zaman gitmemi tavsiye edersiniz 39+4 haftalığım bu arada.Uzun yazdım kusura bakmayın