Tugbakaya çok önce yaptırmıştım 997 çıkmıştı ka devlete gittim GİTMEz olaydım adam gibi açıklama yapmadılar eşim kavga etti canım kanama şikayetiyle gittim akintili damla kan geldi diye doktor adam gibi bakmadı kendi doktoruma 6 haftalik orda 7 haftalik çıktı adam gibi açıklama ypmadi doktoruma gidecem 2 gün sonra çok kotuyum ama