Oznurg 30 yaşındayım.Şubat ayında tesadüfen Amh değerimin 0.66 olduğunu öğrendim.Doktorum birkaç ay dene olmazsa tüp bebek öneriyorum dedi.Bu ay Klomen kullandım yumurtlama oldu ancak gebelik olmadı regl oldum.Acaba kendim deneyip zaman kaybına mı uğruyorum zaman aleyhime işliyor diye korkuyorum.Tüp bebek için girişimlerde mi bulunsam diye düşünüyorum.Başına böyle bir durum gelen varmı ?
Rosemihra Oznurg Eşinin spermi iyiyse gebe kalabilirsin. Fakat eşinin spermi kötüyse tüp bebek öneririm. bir sene içinde normal yolla olmadıysa fazla vakit kaybetmeyin derim. Benim de amh düşük eşiminde spermi. Geç kalınca yumurta rezervi azalıyor .
Adenmom_ 0,03 ile doğal yoldan hamile kaldım , hamile kalmak için tek etken amh değeri değildir, tabi ki zaman kaybetmek istemiyorsanız tüp bebeği deneyin
Oznurg Rosemihra Sperm durumuna bakılmadı.Üroloji sanırım yaptırıyor bu testi.Ona da bir baktırmak gerekir öyleyse.Size de sağlıklı bir gebelik dilerim.
Adenmom_ Birhayalimvr valla ekstra hiç bir şey yapmadım 2 ay denedik 3. Ay yumurtlamayı takip ettim ve hamile kaldığımı öğrendim şu an 19. Haftadayız çok şükür ama en önemlisi stres yapıp kafaya takmamak ben vazgeçtiğim de öğrendim darısı başınıza inşallah tez zaman da hayırlı haberler almanız dileğiyle
azsxdc bence zaman kaybetmeden tüp bebeğe başlayın. benim de yaş 25 değerim 0.03′tü. 1 başarısız tüp bebek denemesi oldu, doktorlar bu değerlerle tüp bebek bile zor dedi psikolojik açıdan zor ve ağır bir durum. Allah nasip etti her türlü yoldan sonra doğal yoldan hamile kaldım 25. haftamdayım şuan
Papatya0640 Benimde amh 0.67 7 yıllık evliyim ama olmadı 2 defa tüp yaptırdım bi tanesi tutmadı ikimcide yunurtalar hiç döllenmedi şimdi 3 tedavideyim