Selam Anneler🥰🥰
Nasil gidiyor hamilelik? Ne zaman öğrendiniz doktora gittiniz mi? Kaç beta ile öğrendiniz?
Tanışalım, önümüzde uzuuun bir sürec var inşAllah👶🏻👶🏻
Ben şuan sat gore 5+1 im, 23 mart beta degerim 24 cikti. Dunde beta 3900 cikti ve kesemizi gördük Allaha sukur
Sizde durumlar nasil?
🩷🩷👶🏻👶🏻🩵🩵