Oznurboluzun Zeynepali ayy ne güzel rabbim tek nefeste kurtarsın ınsalalh sağlıkla kavuşun bebeginize bizde kızımla 37+1 gunluguz 😍💜👼
Yagmur1234 Zeynepali nişan nasıl birşey oluyor bilmediğimden soruyorum canım bende 27 haftalık hamileyim de
Eylulikra03 Zeynepali hadi hayirli olsun canim bizde 39+3 ama gelen giden yok 😁😁 bi avazda dogur InşAllah
Mavikalp Zeynepali Allah yardımcın olsun nisandan sonra 24 ile 48 saat sonra doğum gerceklesir diyolar bebegın kanalına ilerliyor olmalı hayırlı rahat doğumlar canım
Zeynepali Mavikalp amin inslh evet bnde evde sancilarim cogalsin ole gideyim diorum ama herkes cok heyecanli gorumcelerim saclarimi falan yaptilar hazirladilar bni saolsunlar daha once cok post actim bulabti kusma sanci die bgn de nisan geldi iste