Lavinya21 Minigiim-vebenn52 ayy çok sorun ya kilo gerçekten ben dar kesim elbiselere bayılıyorum basenlerden dolayı giyemiyorum
Minigiim-vebenn52 Lavinya21 öyle cidden 😂😂🤦🏼♀️ şuan ferace devam gidiyorum güya bayrama ikili takım deneyim dedim denemez olaydım 😂
BurcuY92 Maviss718 Genellikle modaselvimden alıyorum elbise, takım vs. Boyuma tam olsun istediğim için oranın elbiseleri güzel oluyor.