Aysen_23  Hic gecikmez 28 gunden bir dun olacakti olmadi bugun yaptim test amma ilk idrarla deyil biraz olar yatdm 1 saata falan fotorafda cokda gozukmuyor silik cizgi var amma ben bile zorla goruyorum kurma oldugunu duwundum
K-1997 Aysen_23 ben gördüm bide benimkine bakarmısın adete 5 gün var 
K-1997 Aysen_23 ilk bebek beklerken yüzlerce test yapardım bi seneyi geçti iki kez düşük yaptım artık korka korka yapıyorum test hep bende kurma olduğunu düşünürüm kanda çıkmadıkça sevinemiyorum
lilyum_ Aysen_23 K-1997 ikinizde de var hayırlı olsun. Allah sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🌸
Aysen_23 K-1997 bendede bi kere kabli durdu 6 haftalikda o yuzden🥲 amma ben duwunmuyorum hamileyim die cunki regl agrisi var
K-1997 Aysen_23 ama bu senin yaptığın testle ben iki kere hamileliğimi öğrendim çok güvenilir bi test ben iki gün sonra tekrarlayıp ona göre kan vermek istiyorum
lilyum_ K-1997 benim reglime 10 gün var daha diğerinde regle 8 gün kala öğrenmistim testte bu sefer gevikmeyi beklicem varsa da
K-1997 lilyum_ gerçekten kafayı yemek üzereydim başka meşgaleler buldum kendime biraz kafayı dağıtmak en iyisi üstüne gittikçe bi aksilik oluyor ben hiç kendim hamile kalamadım hep çatlama iğnesiyle hamile kaldım onlarda düşük oldu bu olursa 3. Ve kendim hamile kalmış olcam inşallah sağlıkla kucağımıza alırız gerçekten kürtaj çok can sıkıcı