Bir tanıdığım lierac çatlak kremi verdi. Ama tarihi geçmiş bence. Arkada 6 ay işareti var. Kullanmak hiç içimden gelmiyor. Siz ne yapıyorsunuz kullanıyor musunuz yan etki yaşadınız mı ? Çok da çatlağım var. İyi gelir belki diyorum ama almaya da durumum yok