Selin_11 1 hafta yürümekte zorlanacaksınız dikişler 2 gün agrımıstı benim agrı kesici igne vuruyolar zaten ne zaman isterseniz hastanede bende öyle oldu ve 2 sene olacak dogum yapalı halen daha vıcık bi göbegim maalesef kaldı tabi spor yapanların gidebiliyormuş sezeryandan sonrada süt hemen gelmeyebiliyor benim 3.günümde geldi 🌸