K-1997 Merhaba hayali çizgiyle öğrenen varmı böyle 
Swan97 K-1997 bariz görünüyor 🥰 inşallah bu sefer her şey yolunda ilerler 🙏🏻 bence önlem amaçlı asprine devam et eğer gebelik kesinleşirse doktor belki iğne verir.
K-1997 lilyum_ yaaa çok teşekkür ederim iki tane kaybım var çok korkuyorum böyle test yapmaya iki gün sonra tekrar idrar testi yapıcam biraz sakin kalmak istiyorum daha regli günüme 5 gün var
K-1997 lilyum_ iki kürtajım var bu ay çok relaxtım akışına bıraktım zorlamıyorum artık zorladıkça morelim bozluyor ama umarım ikimizde de vardır
K-1997 Negna- 1 seneyi geçti iki kere düşük yapıp kürtaj oldum bi sene içinde pıhtı bozukluğum var hemen iğneye başlamam lazım varsa eğer
Bir_nazenin01 K-1997 evet canım doğru çıkardı 8 gün önceden öğrenmiştim ama maalesef 2 hafta önce 11+4 haftalıkken düşük yaptm kürtaj oldum… Dua edin tekrardan bebek sahibi olalım 🤲🏻
Negna- K-1997 korkmayın stres olmayın aklınızdan çıkarın unutun hatta bu platforma bile girmeyin biraz kafanızdan silmeye çalışın inşallah güzel sonuçlar alırsınız 🌸
K-1997 Bir_nazenin01 inşallah hayırlısı sağlıklısı olsun zaten kaybetmek ciddi anlamda çok yıpratıcı bir süreç Allah hepimize sabır ve hayırlı sağlıklı evlat nasip etsin