aslip7 21+6 olduk oğlumla, çok hızlı geçiyor iki tane kızım var onlarla birlikte sabırsızlıkla bekliyoruz doğum tarihini. Büyük ihtiyaçlar vardı zaten (beşik, yürüteç, ana kucağı vs. ) kıyafet ve bakım malzemeleri alıyoruz biz. Bugün bezleri sipariş verdik yavaş yavaş başladık.