peloo Minikkalbim19 pekmezin, sütün niye zararı olsun ki bildiğim kadarıyla pekmez kilo aldırıo bebeğe, sütte kemik gelişimi açısından senin içinde bebek içinde faydalı ☺️
Dk16 Minikkalbim19 aynı anda içmek pek faydalı sayılmaz farklı zamanlarda ayrı ayrı tüketmeniz daha yararlı olur Mesela pekmezi aç karnına sabah kalkınca 1 kaşık alırsınız sütü de gece yatmadan içerseniz daha yararlı olur vücut için
Amasya Minikkalbim19 ikisi aynı anda içindiğinde kalsiyum demiri öldürdüğü için ebe tavsiye etmedi bende yapıyordum ama yanlışmış ayrı ayrı içiyorum
Destina21 Minikkalbim19 aynı anda tuketmeyin sütü tek başına pekmezi c vitamini ile alın emilimini arttırır. 👍
Leinil Kalsiyum ve demir içeren gıdalar aynı anda tüketilmemeli diye biliyorum. Emilimleri açısından birbirlerinin etkilerini azaltmaması için. O sebeple ayrı ayrı ve aralarında en az 30 dk ara olacak şekilde içebilirsiniz. Bebek kilo alması içinde bol kaşar peyniri önerebilirim bir de tahin pekmez karısımı bana iyi gelmişti 👍🏻
Daisyy zararı yoktur ana faydası da azdır. Çünkü birbirinin içindeki mineralleri öldüren düşman ürünler aslında. Pekmezdeki kan yapıcı demir sütteki kalsiyumun vücutta emilimini azaltır, tamamen yok etmez ama azaltır. Önerim ballı süt içmeniz ve tahin pekmez yemeniz. Ama yine de pekmezli süt seviyorsanız içebilirsiniz zararı yok. Tabi miktarına dikkat ederek. Afiyet olsun 😊