Kızlar burda belki de en çok korkanlardan birisiydim. Evde eşim perine masajı yapmaya başladı canım çok yanıyordu nazım ona geçiyormuş meğersem 😂 bugün hafif sancım çıktı nst de doktor gel birde açıklık var mı hem çatı muaynesi yapalım hemde açıklığına bakalım dedi. Kalbim ağzımda atıyordu sanki ben burda okuduklarımdan etkilenmedim sadece bana en baştan beri o çatal bacakları o kadar açmak kötü geliyordu kasıyordım kendimi içimde. Direk çatala çıktım ama titriyorum sadece nefesini tut bırakma dedi ben nefesimi bırakana kadar zaten çoktan 30 saniyede yapıp bitirmişti hem açıklığıma baktı hem de çatıma baktı normal doğuma uygunsun dedi çok şükür açıklıkta yokmuş ve geldim eve ama size anlatamam kızlar üzerimden bir yük kalktı sanki doktords bitiyor iş birazda beni güzelce sakinleştirdi devlette doktorum bu arada. Kafada psikolojik olarak artık inşallah normal doğumda yaparım diyorum size de bir nebze rahatlık olsun diye anlatmak istedim 🥰 en çok kasanlar arasınydaım ben yaptıysam sizlerde yaparsınız