Ozgednc ya önceki gebeliğimi kaybettim 21. Haftada hiç anlamadık o zamana kada anlaşılmadı ama sürekli bi karın ağrısı sürekli bi lekelenme oluyodu şimdi yine ara ara leke geliyo 11. Haftamdayım şu an bir hafta sonra randevum var dedim acaba belirtisi mi bu lekelenme