Nhrr Sermec27 yaptım sıkıntı olmadı. Kanama olmadığı için çok takmadım kafama. Sadece doğum şeklimi etkiledi.
Sermec27 Nhrr anladım çok teşekkür ederim benim zaten sezeryan olacak herhangi bir sıkıntı olmasın da doğum şekli önemli değil
Zeynepkrkytlli ayanarta1 rabbim yardimciniz olsun her hamileliğin kendince zorluğu var herkes başka şeylerden muzdarip rabbim bu zorluklari öbür dünyada da bu dünyada da karşımıza mükafat olsark cikarsin inşallah ☺️
Nhrr Sermec27 rica ederim. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🤲🏻 benimde şu an 2. Hamileligim yeni ama sıkıntılı başladı inşallah 9 ayı tamamlarım.
Sermec27 Nhrr inşallah sağlıcakla kucağımza alırız evlatlarimizi çektiğimiz sıkıntıların mükâfatını alırız inşallah 🤲