Kızlar adet günü nasıl hesaplanıyor adetin başlangıcını mı baz alıyoruz ya da bitişini mi ben adetin başlangıcını normalde baz alırım örneğin ay da bir adet oluyorsam ayın 1 nde adet başlangıcım oluyorsa bi daha ki ayın 1 nde olacam diyorum doğru mu hesaplıyorum acaba bide benim arkadaşımın hesabı var adet bitiminden hesaplıyor acaba hangisi doğru