Arkadaşlar selam
İdrarımda kan çıktı herhangi bir enfeksiyon yok muhtemelen taş döküyorsundur dedi doktorum ürolojiye gideceğim. Zaten daha önce de böbrek taşı dökmüştüm galiba tekrarladı. Şu an hamile olduğum için korkuyorum. Hamileyken böbrek taşı olan var mı acaba nasıl oldu süreç ilaç tedavisi falan oldu mu?