Ebru3457 Merhaba anneler 15 günlük bebeğim bazı geceleri gazdan dolayı uyumuyor yada sürekli uykusundan uyanıyor bu aralar karşıma bu ürün çok çıkıyor kullanıp memnun kalan var mı veya içeriği hakkında bilgisi olan
minik_kurabiyeee Ebru3457 ay ben eczacıya sordum içeriği temiz değil demişti ama bilemiyorum o yüzden de almadım
Opheliaxxx Ebru3457 ben de dün sipariş ettim bebeğim 20 günlük çok gazı var çok ağlıyo canı acıyo. Tüm tuşlara basıyorum belki bişey iyi gelir diye. Kullanınca yazarım inşallah unutmaz isem
Ebru3457 minik_kurabiyeee içeriği açıklamasında rezene kimyon vs yazıyor ama bende tam araştırmadığım için bilemedim
Ebru3457 Opheliaxxx benimde aynı canım benimde sürekli karşıma çıkıyor merak ediyorum bu arada içeriğini araştırdınız mı
minik_kurabiyeee Ebru3457 evet öyle ama eczacıya sorduğumda temiz değil demişti ama tam da emin değilim yani