selintrkl yani açıkçası devlet var devlet var, özel var özel var. bence tamamen doktorunuza bağlı, özellikle şehir hastanelerini ben çok beğeniyorum devlet olarak. güzel bir doktorunuz olursa gayet iyi o hastaneler de. özellerde de argo tabir olacak biraz ama keriz silkelemeye çalışan çooooook doktor var . iş biraz doktorunuzda bitiyor yani