Gul__999 Merhaba kizlar hamilelikte karin ne zaman siser ? Yani sismek dedigim belli olur ufak ufak cikmaya baslar ? Suan 8 hafta 5 gunluguz🥰
selintrkl Normali kaçıncı hafta bilmiyorum ama benim 12. Haftada belirmeye başladı vücuda göre değişiyor bence bu durum
kardelen54 Bende 7+ 4 haftalik hamileyim karnım hiç çıkmadı henüz önceki gibi aynı ne zaman çıkar merak ediyorum
nurcan05 Gul__999 36 da büyüdü karnım tam hatta görende 4 aylık diyor şu anda 38+6 herkes bebeğimi küçük sanıyor iç karnım geniş sanırım ama daha iyi hareket açısından iyi ki çok büyümedi
Mesen Gul__999 benim yapımdan mıdir nedir bilmiyorum 2 aylıkken belli ediyordum gören anlayabiliyordu şuan 19+4 2 aya göre birazcık büyüdü 🙂
Mrvtrk Benim erken çıktı. 2 aylıkken ufaktan belli oluyodu. Suan 13 haftalık biraz belirgin. Doktoruma sordum benim göbeğim biraz erken cıktı diye. Oda bel kıvrımı olan bayanlarda erken çıkar göbek. Sizinde bel kıvrımınız var dedi.
Bendiyebiri_ Gul__999 ilk gebeligimde hiç çıkmadı şuan ikinci bebeğime hamileym bundada inşallah çıkar diye dua ediyorum bunyeyle alakalı ve vücut yapısıyla bazı kadınlarda hemen belli ediyo bazılarında ise bı anda çıkıyo
alisamomm Gul__999 benim 2 aylıkken biraz belli oluyordu oda çok zayıf olduğum için şimdi 18 haftalığım hamiş göbüşüm çıktı ama göğüslerimin önüne geçmedi daha 😄 bakınca belli oluyor ama
Kelebekmisaliihayat Gul__999 çoğunlukla 4.aydan sonra belirginlesmeye başlıyor. Tabi 7 aylik olup belli olmayan da var. Benim 6.aydan sonra çıkmaya başladı. Bu karın iç yapısıyla, kilo alma eğilimi ile alakalı bi durum.