kesinlikle bu düşüncelerden çık, inan beynini rahat bıraktığında bebeğin de daha güzel gelişiyor. Allahım ona sağlık versin inşallah. öncelikle doktorun kavgaysa en ufak mimiği bile rahatsız ediyorsa doktorunu değiştir. daha pozitif insanlarla görüş ve sevdiğin şeyleri yapmaya devam et hamileyim diye asla kısıtlama kendini. ben de çok kaygılıydım ve o zamanlarda son ses sureler açıp temizlik yapıyordum veya çizgi film izliyordum çok iyi geliyordu. bebeğine bir şey olmaz nasıl geçtiğini bile anlamayacaksın. şu an kalkıp farklı bir doktora git bak bebeğine istersen durumunu öğren ama içini ferah tut inan hamilelik psikolojisi çoğu kadında aynı oluyor :) 🩷