Mirhas33 Arkadaşlar 1 dış gebelik 1 düşüğüm oldu geçen hafta kürtaj olmuştum bu gün genetik test verdim bu tahlilleri yapmışlar bu tahlilleri yaptıran varmı sonucunda ne çıktı hamile kaldınız mı lütfen yardımcı olurmusunuz
1palyaco Mirhas33 yaptırdım . Kromozom testi temiz çıktı Trombofili paneli testimde iki sonuç heterozigot çıktı yani kan pıhtılaşmam vardı . Şuan hamileyim . Keseyi görünce hap kullanmaya bebeği görünce de iğneye başlamıştım.
Bir_nazenin01 Merhaba bende bu testi yaptıracağım 15 inde nasıl oluyor tek tüp kan mı alındı ve aç mı tok mu olmak gerekiyo
1palyaco Bir_nazenin01 sizden hem kromozom testi için hemde pıhtılaşma testi için iki tüp kan alıyorlar. Aç tok fark ediyor mu bilmiyorum ben tok gitmiştim . Eşiniz ile gidin eşinizden de bir tüp kan alacaklar kromozom testi için.
Mirhas33 1palyaco ben bebeğimi geçen hafta kaybettim. Çok kanamalı düşüğüm oldu ilaç iğne aldım 1 hafta ama kalbi durmuş kürtaj olmak zorunda kaldım doktor genetik test yaptırmamı söyledi normalde 2 düşükten sonra yapıyormuş ama doktor iyi çıktı bizede yaptı
Mirhas33 eminece93 bu gün verdim bu testleri yaptıran var mı diye sordum sonuçları çıkan ve hamile kalan var mı diye
eminece93 Mirhas33 trombosit paneli kaninizda pıhtılaşma olup olmadigina bakilan bir test olurda teste pıhtılaşma cikarsa hamile kalirsaniz gebelik saglikli ilerlesin diye igne veriliyor. Bende yaptirdim
1palyaco Mirhas33 benimde bebeğimin kalbi durdu 8haftalıkken ardından bende yaptırdım . Şuan 6aylık hamileyim çok şükür . Dediğim gibi iğne ve hap kullanıyorum her gün. Eğer pıhtılaşma çıkarsa korkulacak birşey yok iğne veya hap ya da ikisini kullanmanızı önerecek doktor .
Mirhas33 1palyaco kromozomda bişey çıkar mı bilmiyorum benim ailemde öyle birşey yok eşimin bir çocuğu var ondada böyle bir şey yok eşimin ailesindede yok kısada bizdedir yok inşallah bendede bişey çıkmaz