Kızlar benim 4 kedim var kayınvalidemde de 2 tane vardı kayinvalidem rahatsızlandi 2+1de yaşıyorum yerim küçük olduğu için ve masrafları da bizi aştigi için ondakilere bakamıyorum ve şu an hastaneye gidip geliyor sağlık açısından sıkıntı olan durumları var bu yüzden ondaki kedileri mama karşılığında sahiplendirmeyi düşünüyoruz
Sahiplenmek isteyen olursa yardımcı olabilirim