Aytlkya yarın ilk doğumum planlı sezaryenim var. Belki de bu saatlerde bebeğimle ilgileniyor olacağım Allah’ın izniyle 🥲 bir yanım çok korkuyor hamilelik süreci biteceği için üzgün öteki yanım sürecin sonuna sağlıkla yaklastigim için şükür dolu karmakarisigim 🥺 Allah herkese sağlıklı sıhhatli doğumlar ve bebekler nasıp etsin 🌸