dryysl Ben de 40+6 oldum pazartesi hiç açıklığım yoktu doktor salı gel yatış yapalım dedi, önceki hafta perşembe demişti ben de hocam perşembe demiştiniz bekleyelim dedim tamam dedi. Oradan eğitim ebesine gittim ne yapabilirim diye. Egzersiz önerdi bir de sürekli bebeğinle konuş her şey hazır seni bekliyoruz de bebeğin gelmek istemesi önemli dedi. Pazartesiden itibaren annemle birlikte kızımı nasıl şevkle beklediğimizi kendisine anlatıyoruz. Tekmelerle karşılık veriyor bize minnoş kızım. Salı günü nişanım geldi yarın sabahtan yatış için gideceğim. Allah hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin.