Merhaba adetimin üstünden 41 gün geçti 2 hafta önce kontrolüm vardı geçen aylarda 7 cm olan kistim 2 cmye düştü doğum kontrol hapıyla ama testim negatif çıktı doktor hamile kalmam için bir engel olmadığını yumurtlalıklarımın rezervlerin gayet iyi olduğunu söyledi eşimde de bi sorun yok sizce neden gebe kalamıyorum var mı yaşayan ?