sumerveyilmaz Dün akşam yaptım önce tek cızgiydi cöpe atmistim sonra tekrar bakayim dedim böyle acaba hamile miyim 3+3
Seydanuurr4 sumerveyilmaz ay evet benimde böyleydi kan verdim 3 gün önce 39 çıktı son adetime göte bende 3+3 üm bugün tekrar verecem ama testim böyleydi
Zeyneptasdogen sumerveyilmaz Mutluresim yaz googleye sonra fotoğrafı seç kopyala buraya gelip yapıştır bebiş🐒
Minupa--03 sumerveyilmaz var kız çok belli ama biraz küçük o yüzden silik çıkmış😊Rabbim sağlıkla vaktinde kucağına almayı nasip etsin hepimize 🤲 benimde böyle çıktı 8+0 olduk ablası 🥹🥰😇
Zeyneptasdogen sumerveyilmaz Aaa benimde aynı böyleydii 🥹 şuan 15+2 hatta eşimle inanamadığımız için 5 6 tane test yaptık üst üste daha çok yeni olduğu için şüpheli gebelik deniyor canım. Hemen kan testi yaptır. Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 💖🤰
Haticeburak06 sumerveyilmaz hamilesin canm ilk testm benimde böyleydi şimdi 31 hafta 5 günlüğüm kızımla🥹😍
Zeyneptasdogen sumerveyilmaz Bak benim en belirgin olan test buydu hatta diğerleri kamerada görünmüyordu bile. Onlarda senin gibi 1 gün sonra veya bir kaç saat sonra belirginleşmeye başlamıştı
sumerveyilmaz Haticeburak06 ya zaten planlı bi gebelikti ben kesin hamile oldugumi hissediyordum ama ilişkiden sonra 10.günde boyle çıktı sok oldum erken lden cikti 2.hamileligm bide bi garip oldum ya
sumerveyilmaz Minupa--03 evet belli çizgi var zaten ama o kadar erken kiii inanamadım yani hay allahim planli aslında ama bi sok oldum ya hissizim şuan 4bucuk yasinda bi kizim var
Minupa--03 sumerveyilmaz maşallah 😇 benim oğlumda 14 aylıktı Rabbim gönlüne göre versin 🤲abilere göre ablalar daha çok sever kardeşlerini 🥰o yüzden stres yapma benimki planlı değildi bende şok olmuştum 🤲