Nsl6 Merhaba arkadaşlar ramazandan sahurda kalkıp yiyip sabah ben gibi 12 1 gibi kalkıp kahvaltı yapanlar burada mı 😂
Zeyneptasdogen Nsl6 Bence sabahın köründe kahvaltı yapmak yasaklanmalı😂 ayrıca rutin olarak sağlıklı bir şekilde kahvaltıda alınması gereken vitaminler alınıyorsa bence sıkıntı yok 🤷🏻♀️
Emcoysss Nsl6 sahurda eşimle atıştırıyorum sabah bende 11/12 de uyanıyorum açlık ilaçlarımdan sonra direk kahvaltı yapıyorum ama bebeğimin kilosu bir hafta önde bile bence yediklerimiz çok önemli bebeği aç bırakmayız 😇
mavikalpvemavikalp Zeyneptasdogen ooo yumurta haşlıyosan çok iyi ben poğaça peynir ekmek ne varsa onu yiyorum Allah ne verdüyseee🤣
Aysenur-yakarer28 😀2 Tane haşlanmış yumurta 7 8 adet top peynir çay nesquikli süt muz bunları yedim zorla yiyorum bebek aç kalmasın diye ona yarayacak şeyleri yiyip bırakıyorum son haftalarımdayım her şeyden tiksinme geldi