MelodyFairy rumeysa_mom evet canım şükür hem rahim filmi çekileceğim gün de doktor bakar aynı doktor değil ama olsun özelde çekilcem
rumeysa_mom MelodyFairy en iyisi kuzum çekildiğin zaman bana nasıl olduğunu anlatır mısın bende çekilince zorluk çekmeyeyim
Bbk88 MelodyFairy amh değeriniz göre doktor pko olup olmadığınızı söyler fsh ve lh sınırlar içinde aslında kötü değil ama acaba bir pko var mi dedirtti bana amh değeriniz yüksek gelirse anlaşılır ozaman🌹
MelodyFairy Bbk88 bazı doktor var bazısı yok demişti ama işte bilmiyorum yani bazen düzensiz bazen de düzenli regl oluyorum 😀💁🏻♀️
Bbk88 MelodyFairy ultrasinda kistik görüntü oluyor anlaoyirlar benim de tek tarafımda var canim .evet doktorlarda fikir ayrılığına düşüyor
Sinerjik Merhaba benim hormonlarimi da yorumlar misiniz? Fsh 5.65 Lh 11 Prolaktin 8.25 Estradiol 43.5 Gebelik düşünüyoruz pkos dediler sizde durum korkulacak gibi mi cok uzgunum yardım edin lutfen😔