Deletedmom_112 ince pijaması yok mı yenidoğan takımındaki ince oluyor genelde onu kullanıyordum ben İçlik dediğim o
sıfır kol zıbın giydir üstüne de üst giydir
Altınada ince pijaması yoksa kalın bi tane pijama giydir o zaman patikli , üstüne de çorap giydir