Bessteeeee Kızlar bazen herşeyden herkesten bıkıp olduğunuzu yeri herkesi bırakıp uzaklaşıp gitmek istiyomusunuz
Bbuse12 Bessteeeee evet 33 haftaligim kendimi cok yalniz hissediyorum esim ve 2,5 yasinda bi oglum var cok sukur ama kendimi anlasilmaz hissediyorum ruhsal ve fiziksel olarak cok yorgunum herseye aglayasim geliyor ama aglasamda gecmicek gibi
E_Duha Bessteeeee haftada bi kere kesin gelirler bana da hatta eşim sey diyo regl zamanında oluyordu bu durumlar önceden simdi sürekli oluyor benim suçum ne (evde sürekli ona sardığım için)😅
Elf2735 Kesinlikleee hele ki hamileligin 35.haftasindan itibaren herkes ve hersey gozume batiyor aglama krizleri tutuyor ama gecici bir durum
Deletedmom_88 Bessteeeee hamilelikte çok normal ya, hormonlar normal çalışmıyor, zihniniz bedeniniz çok farklı bir deneyim yaşıyor
1zehrs E bu benim rutinim 😅 arada bir hersey çok iyiyken de herkesten bıktım gitmek istiyorum triplerine girerim 🫠