Piiinar şöyle bişey var ben 36 dan itibaren haftada 1 çatı muayenesi oldum.Ağrım sancım hiçvir şeyim yoktu.39.haftada muayeneden sonra nişan geldi eve gidince.Bir hafta yine sancım ağrım olmadı hiç ama 40 haftaya gelince son muayenede eliyle bakarken birden çok şiddetli bir ağrı oldu kıvrancaktım nerdeyse. bebek kasıldı ve akşama kadar hiç kıpırdamadı ve ertesi gün doğum yaptım yani doğumumu tetikledi.
Çok erken başlamıyolar normalde çatı muayenesine.36.37.haftalarda başkıyolar çok erken yaptırırsan tetikleyebilir gerçekten