Merhaba herkese,
5 gun sonra kismetse sezeryan olacagim, tarih yaklastikca heyecan yaninda korku da sarmaya basladi. Doktorum spinal onerdi ama belden uyusturmadan, igneden ve o ortama sahit olmaktan korkuyorum, panik bir tipim var. Cekistirme hissi oluyormus sanirim. Guzel tecrubelerinizi rica ediyorum hem cesaret olur🥹