ssevilmommy Sabah 9 gibi aç karna içtim bir saat sonra kahvaltı yaptım. Şuan resmen kıvranıyorum migfem ağrıyor mu yanıyormu anlayamıyorum çok kötü bunu yaşayan oldumu :(
Hazal_98 ssevilmommy ssevilmommy bu ilaç aç karnına içilince böyle yapabiliyor. Bende de karın ağrısı ile gelip ishale çevirmişti. Sonrasında tok karnına almaya başladım. Kahvaltıdan 2 saat sonra içiyorum sorun olmuyor
KzbnAlpaslan ssevilmommy 2 hafta onu içmek için kendimi zorladım hangi öğün içersem iciyim o gün hep kusma ve bulantı ile geçti 1 ay önce de doktora gittiğimde içermediğimi söylediğimde iyi icemiyosan içme ozaman dedi bıraktım vallahi 😄
ssevilmommy nur1824 ⅘ haftalık arası. Ama böyle sanki midemin içi sıkılıyor garip bir hissiyat yaşıyorum🫠
nur1824 ssevilmommy belki size dokunmuş olabilir, ama çok erken başlamışsınız kan ilacına sanki. Ben bu dönemde folik asit kullanıyodum sadece.
ssevilmommy nur1824 benim kan degerlerim düşükmüş oyüzden başlattı saglık ocağı folik asitte kullanıyorum
Enfal_06 ssevilmommy doktorunuz mu başladı kan ilacı 11 haftadan itibaren yazılıyor ben 11 haftaya kadar folik asit kullandım bıraktım kan ilacı ve d vitaminine başladı doktor
_Fasyada_ Değiştirip yine içemediğim kan ilaçlarından bir tanesi ek ilaç da kullanıyorum kan ilaçları mide bulantısı kusma yapıyo bende içemiyorum 🤦🏼♀️
Hazal_98 ssevilmommy benim gibi kullanırsanız sorun olmuyor. Dikkat etmeniz gereken tek şey süt ve süt ürünleri kullanıldıktan sonra 2 saat geçsin sonra hapı için
Enfal_06 ssevilmommy hm anladım canım benimde düşük normalde günde 1 tane içilmesi gerekiyor ben sabah akşam içiyorum doktorum kan değerin.düşük olduğu için sabah akşam iç dedi