Tugsem8181 Merhabalar; 13. Haftada bebegimize tam olarak tanı konulmadi kemik yapısında sıkıntı olduğu soylendi.Down sendromu dediler ilk sonra kemik yapısı ve ayaklari içeri dönük dediler.İlk duyduğumda hamile eşim ile üzüldük fakat bebeğimiz öyle dogsa bile cennette giden bir çocuk babası olmak gurur verdi.Tek uzuntum o ne düşünürdü.Sizden tek ricam dua etmeniz😁😁
1melek1annecik Rabbim herkesin evladını hayırlı kılsın inşallah dualarım sizinle her türlüsü bize Allahtan gelen emanet bi kromozom farkla.. Ancak bu süreçte çok kişiye bu şekilde söylenip sağlıklı doğan evlatlar var içinizi ferah tutun inşallah her şey Allahın izniyle güzel olur ☺️