Deletedmom_88 Aayyssss ben boyatmadım , boşu boşuna kimyasala gerek yok diyerek 🥲 doğal boyalarla boyuyorlar bazen ama onlar da ne kadar doğal olabilir bilmiyorum
Gaye1402_ Aayyssss normalde ilk aylarda onaylanan birşey değil bitkisel boya olursa izin var organları oluşmaya başladığı için bence şuanlık bekleyin bende 27. Haftadayım 30 dan sonra boyatacağım açık hava da