Merhaba 29 haftalık gebeyim tüp bebek ilk bebeğim şehir hastanesinde riskli gebelik bölümünde takiplerim plesenta yukarı çıkmadıysa sezeryan olucam ama doğum yorumlarından dolayı devam etmek istemiyorum ve geçen hafta giden arkadaşımdan artık riskli gebeliğinde asistanlar tarafından muayeneye döndüğünü duydum bu haftadan sonra çiğli takibe alır mı dersiniz nasıl oluyor normal yada sezeryan yapan var mı yakın zamanda ????