Kızlar merhaba şimdi benim doğum yapacağım hastane çok yakın bir yer değil arabayla 30 dk. Acil bir durumda örneğin suyum geldi ama emin olamadım su mu değil mi görünmek istiyorum. Bu tarz durumlarda yakınımdaki devlet acile gitsem ve diyelimki suyum gelmiş öğrendim doğum başlamış. Bunu öğrendikten sonra kendi doktoruma gitmek istediğimde doğum başlamış olsa da beni bırakırlar mı? Ya da doğum başlamış diyip hiçbir yere göndermezler mi?