Seymaa12 Kızlar Konya’da iyi bir kadın doktor önerisi olan var mı ilk kez gidecem gebeyim ilk kontrol
Sebahatmemo Seymaa12 15 temmuz iyi ordan elmas uluer ve nihal sevgi aydın benim gittiğim ve zor sıra alabildiğim doktor
mrserdogan12_ Seymaa12 evet 15 temmuz Suriye dolu ama şu aralar okadar boşki doktorların canı sıkılıyor elmas Uluer ve Mustafa Yalçın aksoya gidebilirsin ikiside çok iyi anlatıyor ilgileniyor
koomikbiranne0507 Seymaa12 bütün devlet hastahanleri Suriyeli dolu biraz daha uygun fiyat olsun ama Suriyeli olmasın dersen selçuktıpın özel muayenesine gdebilirsin saat 16dan sonra bakılıyo ücretli prof.öğretim üyesi bakıyor
koomikbiranne0507 Seymaa12 ücretlerini bilmiyorum bende arkadaşımdan duymuştum bi tek prof. Ücret ödüyorum tahlillere falan ödemiyorum demişti doğum içinde özel oda tutmuştu hatta banada baya mantıklı geldi ama evime uzak diğe gitmiyorum o yüzden oraya
Sinerjik Meram tip da jule horasanli. Hasan energin. Ama bu ikisini de ozel muayene alman gerek 400 lira
Happysad Seymaa12 15 temmuza gidiyorum Nurullah beye çok memnunum şehir hastanesi hariç her yere gidebilirsin
miniya Seymaa12 ben de Sevcan Sarıkaya takipliyim. çok memnunum bir muayenem bebeğin pozisyonu uygun değil diye -asistan da baktı arada- 10-15 dakikadan fazla sürmüştü. İlgili, açıklayıcı, sakinleştirici biri.