Pamuk cnm benm de dün yaptım
Açlık 89
1.saat 178
2.saat 159 çıktı
İki doktor takipliyim biri sınırda diğeri gebelik şekeri var dedi diyet önerdiler bu sabah başladım ama tam olarak ne yiyip ne yemeyeceğimi bilemiyorum az önce bir haşlanmış yumurta bir dilim peynir 5.06 zeytin 1 dilim diyet ekmek bir tabakta yeşillik salata yedim bir bardak açık çay.. Cihaz alıp ölçüm yapmam gerekir mi bilemiyorum dahiliye ve DIYETİSYENE gitmeyi düşünüyorum kafam çok karıştı..