Hatice4200 Kahverengi lekelenmeler oluyor doktorada gittim çok abartılacak kadar değil korkma dedi doktorum sadece peceteyle silince oluyor ve bir yanda kuran okuyordum güsül abdesti almam lazım mı kafam karıştı cevaplarsanız sevinirim teşekkür ederim
Bbuse12 Hatice4200 bence doktorunuzu degistirin benim gorumcemde lekenme yasiyordu 5 haftalikti sorun yok dedi lekenmeleri kanamaya donustu dusuk yapti baska doktora gittiginde kanamasi varken dusuk onleyici verilmeli her ihtimale karsi demis
birkimseee Hatice4200 bi anda mi oldu kahverengi lekeler yolsa ilişki sonrasında filan mi, bana da bi doktor progestani doguma kadar kullanabilirsin dedi, dugeri istersen kullan diyo İnsanın bu sefer de kafası karışıyor
Hatice4200 Bbuse12 2 gün hastanede yattım orada gerekli tedaviler yapıldı ben Oksapar kullanıyorum bu yüzden bir tık geç geçegini söyledi ve düşük önleyici hap ve iğne verdi evde o tedavileri uygulayacağım
Hatice4200 Bbuse12 teşekkür ederim görümcene ilaç vs birşey vermediler mi ben çok şükür bebeğimi falan gördüm kalp atışını duydum
Hatice4200 birkimseee bir gün önce ilişki yaşamadık ama hemen olmadı ertesi gün 2 gibi fark ettim ama ben o gün çok ayakta durdum yürüdüm yinede tam bilmiyorum bana Progestan verdi 10 gün sonra kontrole gideceğim o zamana kullan o zaman tekrar konuşuruz dedi
Hatice4200 birkimseee ben ilk iç çamaşıra 5-6 damla şeklinde oldu sonra peçeteyle sildikçe oldu başka hiç olmadı öyle kanamam olmadı