32 haftalık hamileyim ve hamileliğimin en başından bu yana sürekli olumsuz yorumlar alıyorum. Ailem dahil olmak üzere Sen nasıl bakacaksın bu çocuğa, hiç umudumuz yok, hiç güvenimiz yok, sen daha küçüksün, daha bişe bilmiyorsun vs. vs. Gülüp geçiyorum şakalaşıyorum falan normalde ama artık sıkıldım gerçekten moralim bozuluyor. Mükemmel olmayabilirim de yani daha dogmasa da çok seviyorum ve onun için en iyisini istiyorum tabiki süreklii yeni bilgiler edinmeye çalışıyorum çocuklar hakkında. Kitap okuyorum vs. Bilinçlenmeye çalışıyorum elbette kolay değil ben de farkındayım bu arada 25 yaşındayım. Size de böyle yorumlar geliyor mu?