Seymaa12 Anladım hayirli olsun sağlıcakla kucağına alırsın inşallah bence şuan sağlık ocağı yerine özel de iyi bir kadın doğum doktoruna muayene olmanı tavsiye ederim ben sağlık ocağında gebe olduğumu öğrendiğimde dr arayışına başladım şuan 30 haftadayim