Dilekkk2 13. Haftada çok yoğun kanamam olmuştu. Birden boşalan ve pıhtı şeklinde akıyordu. Bebeğimi kaybettim sanmıştım.
Aynı günde 3 farklı doktora gittim.
Eşimin aşağıda olduğunu, o sebeple kanamanın olduğunu söylemişlerdi. İğne, Progestana başlatmıştı doktor. Epey bir dinlendim. Eşinin rahmin ağzını kısmi şekilde kapattığını, erken doğum olacağı söylendi. Bol bol dinlen, yat, yürüme dendi. 13. Haftamdan 20. Haftama kadar yattım diyebilirim
İğneler ve progestan aynı zamanda dinlenme, hepsi bir arada işe yaradı ve çok şükür ki eşi yukarı çıkmaya başladı. Şuan 36. Haftama geldim.
Bekliyoruz bakalım. Hayırlısı 🤲🏻