1fatma_nurr Kızlar bebek hareketlerini bazen cok az hissediyorum normalmi acaba sizde bu durumu yaşıyormusunuz böyle her saat haraket eden bebek değl bazen 4 zaate bir cok az anlamadim
Eko93 1fatma_nurr açıkçası benim 26 27. Haftadan snra rahat hissettiğim dönemler oldu. Dediğiniz haftalarda bende yoğun hissetmedim
curlysister 1fatma_nurr benim de bazı günler baya hareketli ama mesela bugün çok hareketi yoktu 🤷🏻♀️
Nurten-akdemir Normal bende öyle hissediyordum bazen pıt pıt hissetmiyor gibi bazen güçlü tekme onlarda gün içinde bizimle bir yoruluyor haliyle 🥰 Allah hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin🙏🏻