Gmzgm https://mutluresim.com/image/zboELx testlerim pozitif çıktıktan sonra adete 1 gun kala kan verdim kızlar kan verdikten 1 saat sonra da adet oldum kimyasal oluyo diye biliyorum bu şekilde olmaması için yapabileceğim bisey var mı
mimar_anne Gmzgm yok maalesef sağlıksız yumurta ya da sperm ve sağlıksız dölleme tutunma şansı yok zaten en azından hamile kalabiliyorsunuz öyle düşün
momofmychildren Gmzgm kimyasal gebelikte kese oluşmaz bu yüzden vücut dışarı atar önüne geçebilecek bir durum yok maalesef sağlıksız olduğu için direk vücut atıyor ama üzülmeyin vücudunuzu sağlıkli gebeliğe hazırlıyor
Myrtle Gmzgm icinizi ferah tutun bende Kimyasaldan sonra hamile kaldim hemen. Kanama bitince doktora gittim yumurtaliklara vs baktirdim, stres yapmadim
Srp53 Gmzgm ilk düşüğünüz mü öyleyse dert etmeyin doktorların bile çok üstünde durmadıkları bir konu kimyasal gebelik. Benim de bir kalp durması kürtajım var bir de iki hafta önce kimyasal yaşadım. Böyle tekrarlayan kayıp olduğu zaman önemsiyorlar.
EceSB Hiçbir nedeni yok olağan bir durummuş ben de yaşadım. Çok fazla tekrarlanmadığı sürece doktorlar önemsemiyor bile. Ertesi ay bile hamile kalabilirsiniz tekrardan. Doktorum eğer erken test yapmasan farketmezdin bile demişti.
Gmzgm Srp53 aynı şekilde bi kürtajım var doktorum herhangi bi sorun yok 2 ay sonra düşünebilirsiniz demisti sağlıklı gebeliğim oldu bunlardan once 6 yasinda kızım var bi daha ki ay da olmazsa doktora gitmeyi düşünüyorum
Srp53 Gmzgm Allah bağışlasın. Ne olduğunu onlar da tam açıklayamıyor sağlıksız yumurta bilmem ne hepsi mi sağlıksız oluyor anlamıyorum.