Ya kızım evde kendi başına oynamıyor oyuncaklarıyla . Benle etkinlik yaparsak yapıyor eğer işim varsa Barbie falan hiç oynamaz arada bebeği var onla oynar uyutur falan 5 dk oda . O kadar oyuncak aldım kendi başına oynamıyor evde boş gezinip durur . Ya arkadaş çağırcam ya da benle